මේ මම @ Facebook

ඒ නුඹමද

වැව් තාවුල්ලේ කුඹුක් සෙවන යට
නුඹ මා හමු වුන සොදුරු සැදෑවක
කොපුලත හාදුව තැවරුනු මොහොතේ
විලියෙන් ඇඹරුනු සුරතලියද නුඹ

පාට දිරාගිය ගොර හඩ නංවන
ලංගම බසයක අසුනක කෙරවල
දහසක් නෙත් යුග මානෙන් සැගවී
දෑගිලි පැටලූ පෙම්බරියද නුඹ

නෙ'තග ආදරෙන් කදුලු පුරෝගෙන
මළහිරු කිරණට මුහුන හොවාගෙන
වෙල් ඉපනැල්ලේ පවනට රහසින්
සුසුම් ඉතිරිකල සදවතියද නුඹ

කරදහියෙන් තැනු මාලිග කුටියක
ඉරුණු තැනෙක සළුපිලි බිම අතහැර
නුඹටත් රහසින් ලොවට පෙනෙන්නට
හසුන් මුදාහල පෙම්වතියද නුඹ

නිමිත්ත :-
තම පළමු පෙම්වතියගේ නිරුවත් වීඩීයෝ පටයක් අන්තර්ජාලයේ සැරිසරනු දුටු තරුණයෙකි....

3 Comments:

  1. මේ වනවිට ඔබේ නිර්මාණ බොහොමයක් රස විද තිබෙනවා . ඒවා විවිධ පරාස කරා යන අයුරු අපූරුයි . බ්ලොග් කලාවට අළුත් මට ඔබේ භාවිතය හොද අත්වැලක් . ඉඩක් ලැබුණොත් මගේ අහස් ගව්වෙන් එහා ලෝකයට ගොඩ වැදිලා අඩුපාඩු ලියන්න . වැඩි පිරිසකට මගේ නිර්මාණ රසවිදින්න උදව් කරන්න . ඔබට ජය .

    ReplyDelete
  2. මම ලබන අවුරුද්දේ මුලදී සවන අන්තර්ජාල රේඩියෝවට කවි ගැන වැඩසටහනක් කරන්න ඉන්නවා . ඔබේ කවි එමගින් ඉදිරිපත් කිරීමටත් , සංවර්ධනාත්මක ප්රතිචාරයක් ( Constructive Feedback )සම්පත් දායකයින් මගින් ලබා දෙන්නත් පුළුවන් . ඔබේ කැමැත්ත සහ අවසරය මගේ විද්යුත් ලිපිනයට එවන්න . වැඩසටහන් ආකෘතිය සහ ඔබේ පුර්ව පිටපත සහ අවසන් පිටපත විද්යුත් තැපෑල හරහා බෙදා ගන්නම් . අනුරුද්ධ ......ahasgawwa1@gmail.com

    ReplyDelete

පොඩ්ඩක් ඉන්න! ලිපිය කියෙව්වනෙ? දැන් ඉතිං ලිපිය කියවද්දි හිතුණු දේ දැණුනු දේ ලියලම යන්න...